Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024

Να βρούμε τη δύναμη υπάρχει μέσα μας...

 Η Ομάδα μας
Μέσα από τις εμπειρίες  μας  και την αγάπη μας γι’ αυτό που κάνουμε, θέλουμε να παρέχουμε τη δυνατότητα της εξέλιξης και  να φτιάξουμε τη ζωή μας όπως ακριβώς τη θέλουμε. 

-----------------------------------------------------------------

Στις Συναντήσεις μέσω διαδικτύου προς διευκόλυνση των ατόμων που  βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές ή διαμένουν εκτός Αθηνών

Πρόκειται για ατομικές συναντήσεις διάρκειας 30' -60’ με την χρήση βιντεοκλήσης μέσω διαδικτύου, με την τεχνική υποδομή που παρέχει το διαδίκτυο!

Καλώς Ήρθατε!

Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση σας καλωσορίζω στο ................ που δημιούργησα με αγάπη και αίσθημα ευθύνης. Για μένα και τους συνεργάτες μου είναι μεγάλη τιμή να αποτελούμε μέρος της προσπάθειας των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, στην πορεία της Προσωπικής - επαγγελματικής τους Εξέλιξης προς τις επιθυμίες και τα όνειρά τους.

«Πώς να αλλάξω ό,τι δεν μου αρέσει στη ζωή μου» 

Μια νέα αρχή

Είναι καιρός τώρα που νιώθω την ανάγκη να αλλάξω. Να αλλάξω πολλά. Όμως πάντα κάτι με σταματάει. Κάτι με φοβίζει. Κάποιος μου βάζει ένα εμπόδιο, κάποιος μου φυτεύει την αμφιβολία. ΕΓΩ.

------------------------------------------------------------

Η δύναμη υπάρχει μέσα μας, Γεννηθήκαμε με αυτήν...

Όλοι οι άνθρωποι στην πορεία της ζωής μας ερχόμαστε αντιμέτωποι με δυσκολίες και προκλήσεις, απέναντι στις οποίες αισθανόμαστε ότι δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε.

Συχνά μας κατακλύζουν αισθήματα αγωνίας και ι βιώνουμε τις δυσκολίες μεγαλύτερες από τις δυνάμεις μας. Όταν αυτά τα αρνητικά συναισθήματα βιώνονται για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορούν να επηρεάσουν καταλυτικά τις σημαντικές σχέσεις της ζωής μας αλλά και το σώμα μας, μες την εμφάνιση διαφόρων συμπτωμάτων.

κρυμμένες δυνάμεις τους, να τις αναγνωρίσουν και να τις αξιοποιήσουν ώστε να είναι σε θέση να απολαμβάνουν τις χαρές της ζωής...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου