Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024

H υγεία και η καλή διάθεση δημιουργούν η μία την άλλη!

 Ο νους έχει μεγάλη επίδραση πάνω στο σώμα,οι σκέψεις μας οι συγκινήσεις μας επηρεάζουν την πέψη, το μεταβολισμό, την αναπνοή, τη μυϊκή ένταση, την κατάσταση των νεύρων μας, ακόμη και την παραγωγή αίματος μέσα στο σώμα μας!

 Μια συγκινησιακή ανισορροπία μπορεί εύκολα να δημιουργήσει ορμονικές και νευρικές διαταραχές!
Η στάση που κρατάμε μπροστά στα γεγονότα της ζωής γενικά, επηρεάζει το πώς νιώθουμε και αντιδρούμε εσωτερικά και εξωτερικά στις πολλές εμπειρίες της ζωής μας...!

Όταν αναγνωρίζω ότι το στρές, η δυσαρέσκεια, η απαγοήτευση, η λύπη και ο πόνος, είναι αγγελιοφόροι που μου φέρνουν ένα πολύ σημαντικό μήνυμα, τότε θα το ακούσω προσεκτικά. Και το μήνυμα αυτό θα έχει σίγουρα να κάνει με την ανάγκη για βαθύτερες αλλαγές στην ανάληψή μου!

 Το αξιόλογο στην περίπτωση της θεραπείας του εαυτού μου είνα ότι, εγώ είμαι ο ασθενής και ο γιατρός ταυτόχρονα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου